نوشته شده توسط : تینا
 

هتلهای پنج ستاره دبی

 

 

هتل جبل علی دبی با طراحی زیبا و منحصر بفرد در منطقه پالم یا نخل مصنوعی جبل علی واقع شده است. منطقه جبل علی از مناطق بسیار زیبا در دبی محسوب می شود.منطقه ویژه گلف هتل جبل علی مکانی بسیار آرام ودوست داشتنی برای مسافرین تور دبی و همه افرادی که با مقاصد گوناگون به دبی سفر می کنند می باشد.انواع ورزشهای آبی وامکانات متعدد اقامتی وتفریحی باعث تفریح و تفرج بیادماندنی در این هتل زیبا ومجلل در تور دبی می شود.هتل جبل علی برای همه اقشار با امکانات متفاوت جذاب و بیادماندنیست.امکانات هتل جبل علی بسیار متنوع و دارای فضایی مجلل وخیره کننده سرشار از تحرک وشادابیست که با امکانات وسیع تفریحی برای انواع سلایق گردشگران تور دبی پاییز 94  ، توریستها ، بازرگانان ، زوجهای جوان , کودکان ،جوانان،بزرگسالان و ورزشکاران می توانند از امکانات هتل جبل علی بهره مند شوند.

 

 

 

هتل مینا سلام دبی، در منطقه مدینه الجمیرا  و در زمینی به مساحت چهل هکتار در سال  ۲۰۰۳ بنا شده و تمام امکانات و وسایل یک اقامت اشرافی را در کاخی مجلل به همراه دسترسی فوق العاده به پارک آبی وایلد وادی در مجاورت خود برای تمامی سنین برای مسافران تور دبی فراهم می سازد. هتل ۵ ستاره مینا سلام دبی ، هتل زیبا ، رویایی ، مجلل و خیره کننده ، که برگرفته از نام پری زیبای افسانه های عرب است با طراحی منحصر بفرد ، کاخهای سلاطین کهن عرب و مصر باستان را در نظرها تداعی می سازد .در تور دبی تعطیلات پاییز 94 حتما در این هتل اقامت کنید. فضای سنتی و تاریخی هتل مینا سلام یکی از بهترین و اعجاب انگیز ترین فضاهای هتل های ۵ ستاره دبی را ارائه می دهد. این هتل دارای هتلداری حرفه ایست و از بالاترین استانداردهای هتلداری در سطح جهان تبعیت می کند .امکانت بی مثال و اتاقهای منحصر بفرد هتل مینا سلام اقامت توام با آرامشی را برای مسافران تور دبی مهیا می سازد.هتل مینا سلام مانند جواهراتی در قلب مدینه جمیرا می درخشد و هتلی سنتی ولی مدرن را تشکیل می دهد و به گفته جهانگردان حرفه ای یکی از لوکسترین هتلهای جهان می باشد.

 

 

 

 

 

هتل ریکسوس پالم دبی

 

هتل ریکسوس پالم دبی یکی از هتلهای زیبا و مجلل در منطقه پالم جمیرا دبی با طراحی های خیره کننده است که تحت مدیریت شرکت هتل های بین المللی ریکسوس ساخته واداره می شود.هتل ریکسوس پالم دبی در زمینی به مساحت 75000متر مربع در جزیره نخل و حلال پالم واقع شده است . آرامش مثال زدنی و چشم انداز هتل ریکسوس پالم بهمراه تکنولوژیهای نوین هتلداری گروه ریکسوس هتل ریکسوس پالم را به یکی از زیباترین ومجلل ترین هتل های امارات وامیر نشین دبی نزد مسافران تور دبی دی 94 تبدیل کرده است.فاصله هتل ریکسوس پالم دبی تا فرودگاه بین المللی دبی تنها چهل دقیقه و تا مراکز خرید دبی بیست دقیقه است.بدون شک از رزرو هتل لوکس و مجلل ریکسوس دبی بعنوان یکی از بهترین اقامتهای خود در تور دبی یاد خواهید کرد .اتاقهای هتل ریکسوس دبی شامل انواع اتاقهای استاندارد و سوپریور سوئیتهای مجلل و زیباست که در مجموع دویست وسی ویک اتاق و سوئیت را تشکیل می دهد.متراژهای اتاق بسیار متنوع وبزرگتر از استاندارد هتلداریست که با فضایی بزرگ و تختهای شاهانه با دکوراسیون عربی و غربی تزئین شده که با هر سلیقه ای سازگار می باشد.اقامت در این هتل در تور دبی زمستان 94 را از دست ندهید.امکانات هتل ریکسوس دبی بسیار متنوع و دارای فضایی مجلل وخیره کننده می باشد.فعالیتهای ورزشی روزانه مانند بازی والیبال ساحلی با ملیتهای دیگر هر روز توسط مسئولین هتل برگزار می گردد.والبال ساحلی ، بدمینتون ، تنیس ، جت اسکی ، ماشینهای ساحای ، اسکی روی آب ، سالن بدنسازی و ........از امکانات ورزشی هتل ریکسوس برای مسافران تور دبی به حساب می آید.

 

هتل ریکسوس پالم دبی

 

هتل ریکسوس پالم دبی

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: :هتلهای پنج ستاره دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

جاذبه های توریستی دبی

 

 

پارک صفا دبی در سال ۱۹۷۵ ساخته شده و جزو قدیمی ترین پارک های دبی به حساب می آید. مردم دبی به این پارک احساس تعلق زیادی دارند. اگر دوست دارید دو چرخه یا چهارچرخ سواری کنید می توانید این وسایل را در تور دبی پاییز 94 در پارک اجاره کنید.هتل متروپولیتن درست در مقابل این پارک واقع شده است. اندازه ی پارک حدودا ۶۴ هکتار مساحت می باشد. مشاهده ی یک آب نمای زیبا و آبشار و دریاچه ای زیبا در کنار این پارک آن را تبدیل به یک مرکز تفریحی دبی برای گردشگران تور دبی کرده است.بخشی بسیار منحصر به فرد در پارک واقع است که محل نگهداری ماکت های اماکن دیدنی دنیا است. در این مکان می توان ماکت هایی برای تاج محل و برج ایفل مشاهده کرد.در باغ صفا دبی برای بازدید کنندگان تور دبی امکانات بسیاری وجود دارد که از جمله آن ها می توان به بازی های رایانه ای، بازیهای الکترونیکی، ماشین بازی برای کودکان، بازی های نوجوانان، زمین های تنیس ، زمین های والیبال، فوتبال و بسکتبال و همچنین محوطه ای برای پیاده روی و دو اشاره کرد.

 

 

 

یکی از جاذبه های گردشگری دبی دهکده میراث می باشد که در آن میتوانید با آداب و رسوم مختلف دبی و دیگر کشورهای خاورمیانه آشنا شوید. در دهکده میراث فروشنده ها اجناسی چون سرامیک تا وسایل بافتنی و دستی و حتی چوب های طرح دار و تراشیده را به فروش می رسانند. هنر مندانی که صنابع دستی را می سازند در کنار فروشگاه ها در طول روز در حال کار هستند و شما می توانید در تور دبی تعطیلات پاییز 94 ساخت و ساز آنان را به طور لایو و زنده مشاهده نمایید.روش استخراج مروارید به شیوه قدیم و حتی زندگی در ادوار قدیم در این بخش به خوبی به نمایش گذاشته شده است.مسافرین تور دبیبرای دیدار از این شهرک نیازی نیست پولی پرداخت کنند. بلکه همه روزه می توانند به این محل رفته و از آن دیدار کنند.

 

 

 

 

پیست اسکی دبی اولین پیست سرپوشیده در خاورمیانه در قلب بیابانهای امارات است که در سپتامپر ۲۰۰۵ ساخته شده است. این پیست اسکی که در مرکز خرید “مول امارات” واقع شده و یکی از جاذبه‌های دیدنی ساخت بشر در قرن حاضر است که زیبایی‌های خاص خود را دارد. این پیست و مرکز خرید توسط شرکت مجید آل فاطیم از ثروتمندان دبی اداره می شود.در تور دبی تعطیلات آذر 94 حتما از این پیست دیدن کنید.در این بیست اسکی شبانه روز چیزی حدود ۳۰ تن برف از آسمان مصنوعی آن بر زمین می‌نشیند تا جاذبه‌ای باور نکردنی را برای بازدیدکنندگان تور دبی بوجود آورد. دمای هوای داخل فضای پیست بین ۳ تا ۳۰- درجه سانتیگراد متغیر می باشد، در حالیکه بیرون از پیست گرمای ۴۵ درجه و آفتاب داغ رو باید تجربه کرد.یکی از نکات خوب این پیست امکان اجاره وسایل اسکی از جمله لباس، چوب و… میباشد که دیگر نیازی به نگرانی مهمانان این پیست برای حمل و نقل وسائل اسکی نمی باشد و از سراسر دنیا سالانه مهمانان زیادی در تور دبی برای اسکی حتی در فصل گرم تابستان به این نقطه سفر می کنند.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های توریستی دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا
 

مراکز خرید معروف دبی

 

مرکز خرید دبی مال یکی از بزرگترین و زیبا ترین و بی نظیر ترین مراکز خرید در خاورمیانه است که بسیار با شکوه است و به عنوان بخشی از پروژه گرانقیمت برج خلیفه در دبی به حساب می آید. این برج مرتفع ترین برج جهان است و این مرکز خرید هم ۱۲۵۰ واحد فروشگاهی دارد تا بتواند تمام سلایق را در تور لحظه آخری دبی در برگیرد. این مرکز خرید در سال 2008 رونمایی شده و همچنان با قدرت به فعالیت خود ادامه می دهد.از جمله چیزهایی که می توانید در تور دبی در دبی مال ببینید، فواره های آبی، بازار طلای دبی, آکواریوم های بزرگ، شهر بازی برای بچه ها و سالن غذاخوری بین المللی است . پارکینگ دبی مال ۱۴ هزار اتومبیل را می تواند در خود جای دهد پس نگران اتومبیل خود نباشید. اگر هنگام ناهار یا شام هنوز درگیر خرید بودید می توانید از رستوران ها و کافی شاپ های این مرکز برای تجدید روحیه و تجدید قوا استفاده کنید. از این ۱۶۰ رستوران که در این مکان وجود دارد ۳۰۰۰ مهمان در تور دبی می توانند استفاده کنند.

 

 

 

 

بازار مدینه الجمیرا بازاری جذاب، رنگارنگ با معماری سنتی، محوطه و رستوران های سرباز در کنار دریاچه در جمیرای ساحلی قرار دارد. این بازار مکان عرضه ساخته های دستی و هنر های دست ساز است که از بهترین مراکز خرید دبی میباشد.در تور دبی 94 حتما از این بازار خرید کنید.اجناس معمولا سنتی است از بدلیجات و سنگ های قیمتی تزیینی تا لباس های حریر عربی، فرش و گلیم و تابلوهای کار دست و تقریبا چیزهای نایاب و صنایع دستی و اجناس تک را می توان در این بازار در تور دبی یافت. سراسر این بازار بوی آکنده از بوی عطرها و عودهای عربی است و معماری این بنا نیز کاملا عربی می باشد.این مرکز خرید دبی کمی شبیه به بازارهای سنتی قدیمی ایرانی است.این بازار نزد مسافران تور دبی بسیار محبوب است. مغازه ها همه در فضای دالان مانندی بصورت جلو باز قرار دارند و کف این دالان پوشیده از سنگ فرش های سنتی عربی است. 

 

 

خرید از مراکز خرید دبی به خصوص خرید لباس و پارچه از بازار پارچه دبی واقع در منطقه توریستی بردبی یکی از مهمترین و جذابترین بخشهای تور دبی است . در این بازار میتوانید هر نوع پارچه ای را با هر نوع سلیقه ای پیدا کنید. پارچه های مختلفی از کتان گرفته تا پارچه های ابریشمی ،ساری های زیبای هندی، پارچه های توری، قیطان و ... همه در این بازار موجود است. علاوه بر پارچه های زیبا ، برخی ديگر از کالاها مانند صنايع دستی، کفش و دمپايي نيز در بازار پارچه دوبی برای گردشگران تور لحظه آخری دبی عرضه می شود. تعداد زيادی فروشگاه در اين بازار، پارچه های رنگارنگی ساخت هند، تايلند، اندونزی و کره را در معرض فروش برای مسافران تور دبی قرار داده اند. قسمتی از بازار پارچه دبی با سقف های چوبی زيبايی پوشانده شده است. درب بسياری از فروشگاه ها از چوب و به شکل درب های حجره های قديمی ساخته شده است. در نورپردازی اين بازار نيز از فانوس های قديمی استفاده شده است.

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید معروف دبی,مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , مراکز خرید ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 آذر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتل های دبی

هتل جمیرا بیچ دبی  

 

هتل جمیرا بیچ دبی در ساحل جمیرا است و به برج‌العرب بسیار نزدیک می باشد شکل موج دریا می‌ماند و از هتل های پر مسافر دبی می باشد.  مجموعه‌ای بسیار بزرگ دارای ٦١٨ اتاق می باشد. تعداد رستوران های هتل جمیرا بیچ دبی از بیست هتل هم بیشتر می شود .در تور دبی پاییز 94 میتوانید بهترین اقامت را در این هتل داشته باشید. هتل جمیرا بیچ دبی دارای : سالن کنفرانس، مرکز خرید ، سالن آرایش از ویژگی های هتل جمیرا بیچ دبی می باشد. ویژگی بارز هتل بوفه‌ صبحانه‌ بسیار معروفش می باشد.این هتل بهترین خدمات را به مسافران تور دبی آذر 94 ارائه میدهد. هتل جمیرا بیچ دبی یک مرکز بازی مدرن و مجهز ویژه کودکان تدارک دیده است. امکانات و خدمات ورزشی هتل مانند: سونا، استخر، جکوزی و زمین تنیس می باشد. همچنین سرعت اینترنت بالا و ساحل ویژه و پارکینگ رایگان از امکانات هتل جمیرا بیچ دبی برای مسافران تور دبی می باشد.

 

هتل نخلستان دبی 

 

هتل نخلستان دبی در اصل شعبه‌ای از جمله هتل‌ اپارتمان‌های اوئسیس بیچ‌ تاور می باشد. انتخاب بسیار مناسب برای خانواده ها و مسافران تور دبی می باشد. فضاهای بسیاری در جبل علی ویژه کودکان و برای سرگرمیشان مهیا شده است.در تور دبی پاییز 94 میتوانید بهترین اقامت را در این هتل داشته باشید.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی, بهترین هتل های دبی,هتل های ارزان دبی,هتل های مجلل دبی, ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

مراکز خرید دبی

مرکز خرید ایکیا دبی

ایکیا بزرگترین فروشگاه مبلمان‌ و اثاثیه منزل است که یکی دیگر از مراکز خرید دبی میباشد. در مارس 2001 ایکیا یک فروشگاه جدید در مارینا‌ مال، ابوظبی‌ باز کرد. مارینا‌ مال بر ابو‌ظبی‌ مارینا‌ برتری دارد و یکی از معتبرترین مراکز خرید در ابوظبی‌ به شمار می‌آید.در تور دبی پاییز 94 میتوانید از این مرکز خرید استفاده نمایید. این مرکز خرید دبی چهار برابر بزرگتر از فروشگاه قدیمی آن است که در فستیوال سیتی‌ دبی برگزار شد. ایکیا یکی از بهترین مراکز خرید دبی میباشد که میتواند بهترین خدمات را در اختیار مسافران تور دبی آذر 94 قرار دهد.

مرکز خرید ال بوستان دبی

مرکز خرید ال بوستان دبی یک انتخاب عالی برای گشت و گذار و خرید است مخصوصاً اگر بچه ها را همراه خود آورده باشید. بزرگترین سالن های تفریحی سربسته و داخل ساختمانی امارات متحده عربی را در این مرکز میتوان یافت. در تور دبی پاییز 94 بهترین کالا ها را خریداری کنید. این مرکز خودش یک مجموعه ی عظیم مسکونی هم هست که دارای بیش از ۴۶۰ آپارتمان می باشد. در قلب محدوده تجاری شلوغ شهر دبی بیش از ۳۰٫۰۰۰ نفر روزانه از طریق درهای این مرکز رفت و آمد می کنند.مسافران تور دبی آذر 94 از این مرکز خرید استفاده نمایید. یک سالن ورزشی بزرگ با امکانات جداگانه برای مردان و زنان و سوئیت هایی اجاره ای کوتاه مدت از دیگر تسهیلات این مرکز می باشند که مسافران تور دبی پاییز 94 میتوانند از این مرکز زیبا استفاده نمایند.

مرکز خرید ال بوستان

مرکز خرید ال بوستان

مطالب مرتبط:

مرکز خرید ال بوستان دبی
مرکز خرید ایکیا دبی
تور دبی آذر 94
تور دبی پاییز 94



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید خوب دبی,مراکز خرید دبی,بهترین مراکز خرید دبی,مراکز خرید ارزان دبی, ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتلهای چهار ستاره معروف دبی

 

 

 هتل 4 ستاره  و محبوب لوتوس بوتیک دبی در منطقه پر رفت و آمد دیره از فاصله کوتاهی تا فرودگاه و مرکز شهر دبی قرار گرفته است.هتل لوتوس دبی در مجموع دارای 80 اتاق و سوئیت مدرن بوده که هریک بزرگ، راحت و مشرف به چشم اندازی از شهر میباشند.هتل همچنین با داشتن بزرگترین اتاق میهمان تور دبی در کل شهر با متوسط بزرگی 47 متر مربع به خود میبالد.میهمانان تور دبی میتوانند به دلخواه خود در یکی از 3 رستوران هتل به صرف انواع خوراکهای کشورهای خاور دور و جنوب آسیا بپردازند. کافی شاپ شبانه روزی نیز انواع خوراکهای بین المللی را سرو میکند.از امکانات رفاهی هتل میتوان به استخر بام با دمای کنترل شده، ایوان آفتاب، ورزشگاه پیشرفته و مرکز سلامتی ارائه دهنده انواع معالجات و ماساژها اشاره کرد.هتل وسایل ایاب و ذهاب قابل تمجیدی را به فرودگاه شهر دبی، ساحل Mamzar و بازارهای متعدد شهر در اختیار علاقه مندان تور دبی آبان 94 قرار داده است.

 

 

 

هتل نووتل البرشا دبی مشرف بر خیابان مهم و شناخته شده شیخ زاید بوده و از آنجا که در مرکز شهر قرار گرفته، دسترسی آسانی به تمام مراکز مهم تجاری و جاذبه های تفریحی دبی را ارائه می کند. هتل چهار ستاره نووتل البرشا، در چند قدمی ایستگاه متروی Sharaf DG دبی واقع شده و از مرکز خرید امارات (Mall of the Emirates) ,  پیست اسکی دبی ,  ساحل جمیرا، بازار شهر (Souk Madinat)، دبی مال، برج خلیفه و مرکز تجارت جهانی در دبی نیز فاصله اندکی دارد و این مزیت خوبی برای مسافران تور دبی می باشد. این هتل دارای 41 طبقه , 465 اتاق و سوئیت، 5 رستوران و بار، مرکز سلامت و تناسب اندام، اسپا، باشگاه کودکان و پارکینگ اختصاصی است. از دیگر امکانات این اقامتگاه زیبا برای گردشگران تور دبی می توان به استخر آب گرم در فضای باز، استخر طبیعی، اتاق بخار، سونا، خدمات ماساژ، اسکی، سالن آرایش مو، وای فای، بوتیک، فروشگاه روزنامه، خشکشویی، صرافی و... اشاره کرد. 

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای چهار ستاره معروف دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

هتلهای پنج ستاره دبی

 

هتل سوفیتل دبی، واقع در ساحل جمیرا هتل یک کیلومتر تا تفریحگاه ساحلی شهر فاصله دارد و به خلیج فارس مشرف بوده و رستورانهای عالی، سونا و امکانات ورزشی خود را در اختیار میهمانان تور دبی قرار داده است.اتاقها بزرگ بوده و به اثاثیه هنری، بالکن اختصاصی، تلویزیون LCDو حمام با محوطه دوش مجزا مجهز میباشند.رستوران Rococo به سرو خوراکهای ایتالیایی مختلف میپردازد. میهمانان تور دبی پاییز 94 میتوانند از پاستاهای خانگی و نوشیدنی های متنوع لذت ببرند.ظرف 7 دقیقه سواره میتوان به مدیا سیتی و اینترنت سیتی شهر دوبی و منطقه آزاد جبل علی دست یافت. پارکینگ رایگان در اختیار علاقه مندان تور دبی قرار دارد.

امکانات هتل برای گردشگران تور دبی شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صرافی، سالن کنفرانس، امکانات ضیافت، آرایشگاه، فکس و کپی، باشگاه ورزشی، سونا، استخر روباز، خدمات نگهداری از اطفال، آسانسور، فروشگاه، بار، مجهز به سیستم تهویه، اتاق های ضد صدا، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، خدمات خانه داری، صبحانه در اتاق و... می باشد.

 

 

 

 

هتل پنج ستاره مدیا روتانا دبی  یکی از هتل 5 ستاره و مجلل شهر است که در بخش بر دبی و در فاصله اندکی از اینترنت سیتی و شهر رسانه دبی قرار گرفته است . هتل مدیا روتانا دبی با امکاناتی عالی و درجه یک از میهمانان تور دبی پذیرایی کرده و اقامتی خاطره انگیز را برایشان به ارمغان می آورد .این هتل به تعداد زیادی از جاذبه های توریستی شهر هم با ترانسفر رایگان هتل و هم با وسایل نقیله عمومی دسترسی دارد. در چند قدمی این هتل ایستگاه مترو واقع شده است. فروشگاه های زیادی در این هتل در نظر گرفته شده است. در این هتل یک صرافی و اتاق جلسه برای دسترسی میهمانان تور دبی وجود دارد.اتاقهای هتل مدیا روتانا دبی مشتمل بر 441 اتاق لوکس و مجلل خانوادگی ،وی آی پی ، پاک و بدون دخانیات ، ضد صدا ، سوئیت و سوئیت ماه عسل می باشد . کلیه اتاق ها مجهز به بالکن بوده و برای تمامی گردشگران تور دبی  رضایت بخش هستند . فضای بزرگ اتاقها ، تخت و مبلمانی راحت ، سیستم تهویه مطبوع ، وان و کابین دوش ، سرویسهای بهداشتی مجلل ، چای / قهوه ساز ، امکان سرو صبحانه در اتاق و ... همه و همه دست به دست هم داده تا اقامتی آرامش بخش را برای میهمانان تور دبی این هتل 5 ستاره ایجاد نمایند .

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای پنج ستاره دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تینا

جاذبه های گردشگری دبی

 

مدرسه الاحمدیه یکی از مهم‌ترین و معتبرترین مراکز علمی تاریخی و در حقیقت اولین مدرسه خصوصی شهر دبی است که امروزه تحت نام موزه فرهنگ و هنر دبی اداره می‌شود.ساخت این مدرسه در سال ۱۹۱۲ بوسیله «شیخ احمدبن دلموک» که یکی از تجار ثروتمند مروارید بوده، آغاز شده و پس از مرگ وی بوسیله پسرش شیخ محمد ادامه یافت.به دلیل اهمیت این مدرسه، دولت امارت دبی برنامه‌ای برای مرمت و نگهداری این اثر برای بازدید مسافران تور دبی در دست اقدام دارد. همینطور در سال ۲۰۰۰ با تبدیل این مدرسه به موزه، بوسیله حاکم دبی رسما افتتاح گردید.اين خانه در انتهاي فضاي گسترده‌ي سرسبزي با تاب و سرسره براي تفریح کودکان در تور دبی واقع شده است.در طرف مقابل جاده‌ي قلعه الحسن کلبه قرار دارد که موزه شهر را در خود جاي داده و داراي مجموعه‌ي محدودي از سلاح‌ها مي‌باشد. هزينه‌ي ورودي 2 درهم به صورت انفرادي و 4 درهم براي خانواده‌ها در تور لحظه آخری دبی است.

 

 

تاج محل دبی قرار است توسط یکی از شرکت های معماری در امارات عمارتی مانند تاج محل که یکی از بناهای تاریخی هند است در دبی ساخته شود. این بنا که از تاج محل هند بزرگتر است مسلما به یکی از مهمترین دیدنی های تور دبی تبدیل خواهد شد.رئیس این شرکت سلیم الموسی گفت قرار است این بنا تاج عربی نامیده شود و همانند تاج محل هند اما چندین برابر بزرگتر از آن خواهد بود. به یقین آپارتمان ها و مراکز خرید در این مجموعه بنا خواهند شد و کل بنا به وسیله باغهایی که به سبک مغول ساخته می شوند احاطه خواهد شد و مورد بازدید گردشگران تور دبی قرار خواهد گرفت.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 مهر 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد